5 Simple Techniques For webmehr

Wiki Article

Google identificeert Websites die niet veilig. Informeren ons over de bedreigingen detecteren en waarschuwingen om te helpen onthullen de staat van veiligheid op het World wide web weer te geven.

مفتی الازهر: زنان می توانند با بدن نیمه عریان دراتاق تاریک نماز بخوانند!

شما هیاتی را تشکیل دادید تا به رخدادهای ناگوار پس از انتخابات و ظلم هایی که شده است رسیدگی شود و آقای خلفی به عنوان نماینده شما در کمیته پیگیری، به نقل از شما مدعی بود که جنابعالی گفته اید باید به شکایات و گزارش ها تا نهایت ماجرا، رسیدگی شود. اما پرسش من این است که آیا با وجود این تهدیدها و توهین ها و ارعاب ها رسیدگی به فجایع و شکنجه های پس از انتخابات ممکن خواهد بود؟ پاسخ این پرسش بر شماست اما این را بدانید که مهدی کروبی همچنان اصرار بر پیگیری حقوق مظلومان دارد، باشد که نشان داده باشد این ابزارهای نخ نما شده اگر بر کسانی نیز کارساز باشد، بر او کارساز نیست و او همچنان با قدرت و محکم در میدان ایستاده است و نمی گذارد عده ای تازه به دوران رسیده، چوب حراج بر سرمایه نظام و امام و کشوری بزنند که حاصل یک انقلاب مردمی و خون شهیدان بسیار است.

سحام نیوز:از نظر همه مذاهب فقه اسلامی روشن است که چنین نمازی باطل است و مورد قبول خداوند نخواهد بود، وتا کنون هیچ فقیه و اسلام شناسی فتوا به جواز نماز با بدن نیمه عریان نداده است بلکه پوشش کامل بدن زن را در هنگام نماز شرط صحت و قبول آن دانسته اند مگر در مورد ضرورت.

دکتر محسن رضایی گفت: اگر چه علاقمندم مساله خدمت سربازی را برای آقایون حل کنم اما متاسفانه تا به امروز پیگیری های مجلس در این خصوص به نتیجه نرسیده است. بنده برای عملی شدن این طرح به تلاش خود ادامه خواهم داد.

You'll be able to rename any segment by clicking over the icon that seems, rearrange sections by clicking and dragging them, or delete sections by clicking the icon.

Het doel was om een ruimte waar studenten aan de universiteit voor een goede communicatie en content material delen makkelijk te wisselen by way of het Net te ontwerpen. Zijn project was zo vernieuwend dat uiteindelijk uitbreiden tot beschikbaar voor elk netwerk gebruiker.

گفته می‌شود تعدادی دیگر از چهره‌های سیاسی، نظامی و اجرایی نیز فشار‌های مشابهی را بر مسئولان قوه قضائیه اعمال كرده‌اند و بخش رسانه‌ای این جریان نیز حداكثر تلاش خود را برای خبرسازی علیه دستگاه قضایی به كار برده‌اند.

با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز اسکریپت ها بازم در خدمت شما هستیم با یک قالب فوق العاده زیبا و حرفه ای ایرانی که امیدواریم نهایت استفاده را از آن ببرید.

.. شما . طریقه کار اسکریپت : کاربر بر روی ستاره مورد نظر کلیک میکند بعد بدون اینکه به صفحه دیگری انتقال داده شود ، امتیاز وی ثبت می شود . آموزش نصب و دانلود…

Google+ (uitgesproken en geschreven, Google As well as, afgekort als G + en in sommige Spaanssprekende landen uitgesproken Google Plus) is een sociaal netwerk wordt beheerd door Google Inc. Google+ werd gelanceerd in juni 2011. Gebruikers moeten ten minste thirteen jaar zijn leeftijd, om hun eigen accounts aan te maken. Google+ is al de tweede meest populaire sociale netwerk in de wereld, gekoppeld aan YouTube, het verdienen van ongeveer 343 miljoen actieve gebruikers.

این موضوع میتواند در ایندکس شدن سریع سایت شما به وسیله موتورهای جستجو بسیار تاثیرگذار باشد.

افشای فشارهای پنهان به رئیس قوه قضائیه درباره دادگاه انتخابات

به یاد داریم در حالی که این رسانه ها از سقوط پی در پی هواپیماها و کشته شدن صدها تن از هم وطنان مان به آهستگی گذر کردند اما فروریختن قسمتی از تونل توحید را چون بحرانی جلوه دادند و عکس های آنرا در صفحه اول رسانه های خود قرار داده و عنوان کردند که حفاری شتاب زده تونل توحید دلیل آن بوده است و این در حالی است که کارشناسان بر این عقیده اند که علت این امر نشت آب از لوله های فرسوده آب و فاضلاب بود.

Report this wiki page